לא סיפרת לנו הכל

אחת מהסיבות לדחיה שפוגשים מבוטחי ביטוח סיעודי היא שבעת ההצטרפות לפוליסה המבוטח השמיט או לא סיפר על מצב רפואי שלו.

כזכור, השיחות עם נציגי חברות הביטוח אמורות להיות מוקלטות והפוליסה מונפקת בהתאם לשאלות ששואל הנציג של חברת הביטוח.

לא אחת נמצא שהתמליל של השיחה מגלה שמה שנרשם בטופס לא תואם את השיחה עצמה. שהמועמד לא הבין שאלה או שהנציג לא הבין תשובה.

כך קרה לדוד, אשר המקרה שלו היה כל כך מובהק כך שכבר בשמיעה ראשונה של הקלטת התברר פער בין השיחה איתו למה שנרשם בפועל וכי טעתה חברת הביטוח כאשר דחתה את תביעתו.



הורד את המצגת למחשב
© כל הזכויות שמורות לורשה אסף ושות' משרד עורכי דין    |   הקמת אתרים - seo media  |  צילום - רגב כלף   |  Copyright ©   Warsha Asaf - Law Office